Samstag, 4. Januar 2014

хоп!!! и ваканцията свърши

не съм правила нищо, защото нямах достъп до интернет през тази ваканция, но успях да прегледам коледните ви картички...

1/ нямам картичка от доста голяма част от вас
2/ за направено домашно считам САМО ТОВА, което
 - е изпратено на дадения от мен ЗА ТАЗИ ЦЕЛ адрес: edelweisz@abv.bg
 - e РЕАЛНА КАРТИЧКА, а не скрийншот - обясних, че за мен е важно да се преборите с   
    указанията на немски сайт - напълно е по силите на ВСЕКИ един от вас
3/ за грешни пожелания ще взимам половината точки, обясних ясно какво трябва да направите
    преди да ми изпратите картичка. пожеланията на всеки език са специфични и ТРЯБВА да се
    СПАЗВАТ
4/ тези, които са ми изпратили картички, които не отговарят на някое от условията, могат да се
    поправят
5/ тези, които не са ми изпратили картичка, могат да получат половината точки, ако ми
    изпратят такава преди 6.1.

за щастие нито един от вас не е използвал англоезичен сайт, БЛАГОДАРЯ за това

до края на деня ще кача пояснения за всеки випуск, щастлив последен лежерен уикенд

Keine Kommentare: